شرکت رویال توسعه پایدار

شرکت رویال توسعه پایدار فعال در زمینه های کنترل، رباتیک و الکترونیک چاپی طراح و سازنده پیشرفته ترین ربات ها و اسلیپ رینگ ها است. این شرکت بالغ بر 15 سال سابقه درخشان در نوآوری، طراحی و ساخت داشته است و توانسته مشتریان فراوانی را از صنایع مختلف در سر تا سر جهان جذب نماید.

هم اکنون اين شرکت يکی از توليد کنندگان پيشرو و شناخته شده در زمينه هايی چون اسليپ رينگ، ربات توانبخشی، ربات متحرک، ربات کارتزين و در آینده ای نزدیک، ربات پزشکی  K1 LifeBot می باشد. تیم فنی شرکت رویال توسعه پایدار از کارشناسان با تجربه از بهترین دانشگاه ها تشکیل شده است که از دانش خود در زمینه طراحی و تولید ربات ها و خدمات در زمینه محصولات الکترونیک چاپی بهره می برند.

شرکت رویال توسعه پایدار تمامی سعی خود را در به کارگيری آخرين تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و ساخت محصولات خود نموده است. اين شرکت در زمينه پزشکی، طيف وسيعی از ربات های توانبخشی را برای بازو، مچ و پا طراحی و توليد کرده است و به زودی از ربات پزشکی K1 LifeBot رونمایی خواهد کرد ودر زمينه آکادميک نيز، ربات های مختلفی مانند ربات کارتزين و ربات های تحقيقاتی و صنعتی متنوعی را توليد نموده است.

مشتری مداری يکی از اساسی ترين سياست های اين شرکت است. ما شرکت خود را بر پايه يک سری از ارزش ها بنا نهاديم و اميدواريم که با همراهی شما در حفظ اين ارزشها بکوشيم.